En stund på jobb

Som förutspått så fick jag jobba en stund på kvällen idag. Jag var inte ett dugg sugen att stressa iväg på jobb efter en tur i oslo centrum, men när jag väl kom dit så hade jag massor av energi och allt gick som smort! Nu väntas jobb en hel vecka med så kallad "mellanvakt" (10.30-18.30) och innan dess så hoppas jag att jag ska vara flink nog att ta mig upp på morgonen för lite motion.

Nu ska jag sova och imorgon hoppas jag på att Henrik vill formatera om min dator. Den börjar blir väldigt seg, men den håller i vart fall i sig! peppar, peppar...

Sov så gott kompisar :)

Dagens shopping:
- Jacka (monki)
- Halsduk (hm)
- 2 halsband (hm)
- Blus (monki)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0