25 nov

Ja min kära vänner! När jag kom från jobb och, inte att förglömma, fredagshumorn idag så tog jag mig en rejäl promenad. Den tog liksom aldrig slut.. Det värsta var att när jag kom till mitten så orkade benen knappt ta sig framåt längre, men enda sättet att ta sig hem var ju med just benen så då ökade jag tempot istället! Skönt såhär i efterhand i vart fall.

Hann med en shoppingtur efter jobbet också så nu har jag handlat klart årets julklappar :) Det blir ju inte så många att köpa till då, vilket är skönt. Blir bara ett himla byte med pengar tycker jag.

Ikväll så ska jag hitta på nå kul med Julia och Emelie, även om jag börjar 5 imorgon. Jag orkar liksom inte bara ha jobb i huvudet hela tiden, men Julia och emelie slutar ju lite senare då så jag tänkte försöka hinna sova en stund nu istället. Jag jobbar ju bara fram till klockan 10 imorgon som skönt är. Eller ja, det blir ju ett pass på parkis efter det, men jag hinner hem emellan för att ta en powernap tror jag..

Hade så bra (och ta inte illa upp för det tidigare inlägget, var lite utav ett skämt även fast det inte skulle skada om ens föräldrar inte sa "just de, jag hade planerat att ringa dig" varje gång man hör av sig!) Det är ju dock bara för att jag saknar er så mycket! 

Ps Henrik är lite utav världen bästa just nu förresten! Ds 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0